torsdag 25 november 2010

Jag har länge beundrat fönstrets estetik mitt emot mig, när jag sitter på biblioteket. Men idag blev jag störd. För ungefär samtidigt som jag packade upp mina saker på skrivbordet, och såg ut genom fönstret, på byggnaden mitt emot, så stod en man där, endast iförd y-front, och talade i telefon. I fönstren. Nästan naken. Y-front. Y-front är faktiskt värre än om han hade varit naken. Hade han stått där naken, oavsett hel eller halv stång, så hade jag kunnat tänka mig att han var någon sorts exhibitionist, och då hade det här varit ett spännande inlägg. Nu är det bara ett inlägg om en väldigt tanklös man. Som står i fönstret och talar i telefon. Iförd y-front.

1 kommentar:

  1. ;) Vafan, finns det fortfarande att köpa? Eller är det bara riktigt gamla kallingar:)? Jag har nog ett par som ligger kvar långt ner i en låda någonstans och där får det nog ligga kvar :)

    /F

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...