måndag 22 november 2010

Måndag, måndag

För att kunna få någon som helst rutin på mitt studerande så brukar jag ibland sätta mig på bibliotek eller caféer för att läsa. Just nu sitter jag på Engel, och det är märkligt vad man lägger märke till saker.

Till exempel sitter det på en av barstolarna på nedervåningen en ung tjej med hemsk frisyr och talar högt och vitt om att hon druckit både läkarsprit och alcogel.
Alltså, hur pucko är man då?
Finns det någon, över huvudtaget någon över 15 år som tycker det är coolt att dricka alcogel som man använder för handdesinfektion?

Men det är inte allt, för när jag sedan sätter mig till ro på övervåningen kommer det upp på tonårstjejer. De har köpt en varsin läsk. Sedan plockar de upp ett fyrpack mazariner och en rulle ballerina ur väskorna. Och då pratar vi alltså ENGEL, där det är BILLIGT att fika!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...